Vi har nedenfor samlet de materialer, som du skal bruge til at afholde et stævne med deltagelse af 16 hold.

Start med at læse manualen grundigt igennem. Manualen guider dig gennem både før, under og efter stævnet, så du kan styre stævnet med sikker hånd.
Vi håber, at du får en skøn dag i hallen sammen med en masse glade børn :)

Hvis du har spørgsmål i forbindelse med stævneafvikling, så tag fat i din kontaktperson fra Volleyball Danmark.

Materialer til print

Du skal sørge for at printe nedenstående materialer inden stævnet. I kolonne 2 ("Antal") kan du se, hvor mange du skal printe af hver.
Antal
Manual for 16 hold Print 1 styk 
Kampplan - Runde 1 Print 6 styk (1 pr. bane + 2 ekstra til at hænge op i hallen)
Kampplan - Runde 2 Print 6 styk (1 pr. bane + 2 ekstra til at hænge op i hallen)
Pointark
Print 1 pr. 2 klasser (f.eks. 4 klasser til stævnet = 2 pointark)
Resultatsedler Print 2 sæt
Klasseseddel Print 1 pr. klasse

Bestilling af ekstra materialer

Hvis I vil bestille ekstra materialer til jeres skolestævne, skal I sende en mail til jeres kontaktperson i Volleyball Danmark om hvilke materialer I ønsker at få tilsendt samt antal. HUSK der kommer XX kr. oveni for forsendelse.
  Pris
Pokal XX cm
Medaljer
10 kr. pr. stk 
Armbånd XX kr. pr. stk
Tatoveringer 5 kr. pr. stk (ved bestilling af 1-99 stk)
3 kr. pr. stk (ved bestilling af 100-499 stk)
2 kr. pr. stk (ved bestilling af +500 stk)

Gamle materialer

Hvis du hellere vil benytte det "gamle" system med labels og klistermærker, så kan du printe det her. Hvis du bruger dette system, så print også kampplanerne herfra:
  Antal
Labels Print side 1-4 på labels med 21 pr. ark (63,5 x 38,1 mm)
Pointark A3 Print 1 pr. 2 klasser (f.eks. 4 klasser til stævnet = 2 ark) 
Klistermærker til pointark Print 2 ark på labels med 65 labels pr. ark (38,1 x 21,2 mm)
Kampplan - Runde 1
Print 6 styk (1 pr. bane + 2 ekstra til at hænge op i hallen)
Kampplan - Runde 2 Print 6 styk (1 pr. bane + 2 ekstra til at hænge op i hallen)